Tuşba'da Yol Çalışmaları Devam Ediyor 15 Kasım 2025, 15:45
Tuşba Belediyesi, ilçe genelinde sürdürdüğü kapsamlı altyapı ve yol çalışmalarıyla mahallelerin ihtiyaçlarına yanıt vermeye çalışıyor. Altıntepe Mahallesi'nde yapılan stabilize yol çalışması, mahalle sakinleri tarafından memnuniyetle karşılandı.
Tuşba Belediyesi Fen İşleri Müdürlüğü, birçok mahallede eş zamanlı olarak sürdürdüğü altyapı çalışmalarıyla dikkat çekiyor. Fen İşleri Müdürlüğü koordinesinde yürütülen projeler kapsamında asfalt yama, kilitli parke taşı döşeme, koruge boru döşeme, yeni yollar açma ve stabilize çalışmaları aralıksız devam ediyor.
Son olarak Altıntepe Mahallesi'nde gerçekleştirilen stabilize yol çalışması, mahalle sakinlerinin uzun süredir beklediği bir talep olarak hayata geçirildi. Çalışmalar, mahallenin ulaşım sorunlarının çözümüne yönelik atılan önemli adımlardan biri olarak değerlendiriliyor.
'Mahallemiz Eskiden Yıkık Haldeydi'
Belediye ekiplerinin çalışmalarını yerinde inceleyen Altıntepe Mahalle Muhtarı Bilal Alagöz, son dönemde yapılan hizmetlerden duyduğu memnuniyeti dile getirdi.
Alagöz, belediye yönetimi ve çalışanlarına teşekkür ederek şunları söyledi: "Eşbaşkanlarımıza ve belediye emekçilerine teşekkür ederim. Son zamanlarda güzel çalışmalar yapıyorlar, çok memnunuz. Halkın taleplerini ikiletmiyorlar."
Mahallenin geçmişteki durumuna değinen muhtar, mevcut yönetimin göreve gelmesiyle birlikte önemli değişimler yaşandığını vurguladı: "Mahallemiz daha önce yıkık haldeydi; onlar yönetime geldikten sonra çok iyileşme oldu."
Asfalt Talebi
Muhtar Alagöz, yapılan çalışmalardan memnun olduklarını belirtirken, bazı ihtiyaçların hala karşılanmayı beklediğini de ifade etti. Özellikle asfalt ihtiyacının öne çıktığını belirten Alagöz, şöyle devam etti: "Bazı taleplerimiz var, asfalt lazım. Elbette eksiklerimiz var, hepsinin bir defada tamamlanması mümkün değil biliyoruz."
Bununla birlikte Muhtar Alagöz, gelecek dönemde daha kapsamlı hizmetlerin geleceğine olan inancını da dile getirdi: "Ama çok daha iyi hizmetler yapılacağına inanıyoruz."
Çalışmalar Program Dahilinde Sürüyor
Fen İşleri Müdürlüğü, ilçe genelindeki yol ve altyapı çalışmalarının önceden belirlenen plan ve program doğrultusunda devam ettiğini açıkladı.
Müdürlük, her mahallenin ihtiyaçlarının tespit edildiğini ve bu ihtiyaçlar doğrultusunda çalışmaların önceliklendirildiğini belirtti. Ayrıca ekiplerin sahada aralıksız çalışmalarını sürdürdüğü ve yurttaşların taleplerinin en kısa sürede değerlendirildiği de vurgulandı.
Çok Yönlü Çalışma
Fen İşleri Müdürlüğü bünyesinde yürütülen çalışmalar geniş bir yelpazede devam ediyor. Asfalt yama işleriyle bozulan yolların onarımı yapılırken, kilitli parke taşı döşeme çalışmalarıyla da estetik görünüm ön plana çıkarılıyor.
Öte yandan koruge boru döşeme çalışmasıyla altyapı sorunlarına kalıcı çözümler üretiliyor. Ayrıca bazı mahallelerde yeni yolların açılması ve mevcut yolların stabilize edilmesi çalışmaları da program kapsamında yer alıyor.
DIĞER HABERLER
-
Sanayi Sitesinde yapım ve onarım dönemi: Kooperatiften Eşbaşkanlara ziyaret
24 Haziran 2026, 11:03 -
Tuşba Belediyesi’nden ruhsatsız işletmelere denetim
23 Haziran 2026, 16:45 -
Tuşba Edebiyat ve Kitap Günleri sona erdi
22 Haziran 2026, 14:43 -
Tuşba Edebiyat ve Kitap Günleri yoğun katılımla sürüyor
22 Haziran 2026, 13:58 -
Tuşba Edebiyat ve Kitap Günleri ikinci gününde de devam etti
22 Haziran 2026, 13:51 -
Tuşba Belediyesi ‘Edebiyat ve Kitap Günleri’ başladı
18 Haziran 2026, 16:52 -
Eşbaşkan Keser: ‘Halkla birlikte yönetimi esas alıyoruz’
15 Haziran 2026, 13:02 -
Hilberî Kadın Emeği Festivali sona erdi
15 Haziran 2026, 09:23 -
Hilberî Kadın Emeği Festivali başladı
15 Haziran 2026, 09:13 -
Tuşba Belediyesi Edebiyat ve Kitap Günleri: 40 yayınevi Van'da buluşuyor
11 Haziran 2026, 15:42







