Tuşba Belediyesinden Bayram Arifesinde Gıda Denetimi 19 Mart 2026, 12:16
Tuşba Belediyesi, Ramazan Bayramı arifesinde halk sağlığını korumaya yönelik denetim çalışmalarını sıklaştırdı.
Zabıta Müdürlüğü ekipleri, sabahın erken saatlerinde ilçe genelinde faaliyet gösteren tatlı imalathaneleri ile çikolata ve şekerleme satışı yapan marketlerde kapsamlı denetimler gerçekleştirdi. Yapılan kontrollerde işletmelerin genel hijyen durumu, üretim alanlarının temizliği, ürünlerin son kullanma tarihleri ve muhafaza koşulları incelendi.
Denetimler sırasında hijyen kurallarına uygunluk denetlenirken, eksiklik tespit edilen işletmelere gerekli uyarılar yapılarak kurallara uyulması konusunda bilgilendirmelerde bulunuldu.
Ekipler ayrıca işletme sahiplerine, özellikle bayram yoğunluğu süresince gıda güvenliğine daha fazla özen göstermeleri gerektiğini hatırlattı.
Tuşba Belediyesi yetkilileri, yurttaşların sağlıklı ve güvenli gıdaya ulaşabilmesi için denetimlerin bayram öncesi ve bayram süresince devam edeceğini belirtti.
DIĞER HABERLER
-
Sanayi Sitesinde yapım ve onarım dönemi: Kooperatiften Eşbaşkanlara ziyaret
24 Haziran 2026, 11:03 -
Tuşba Belediyesi’nden ruhsatsız işletmelere denetim
23 Haziran 2026, 16:45 -
Tuşba Edebiyat ve Kitap Günleri sona erdi
22 Haziran 2026, 14:43 -
Tuşba Edebiyat ve Kitap Günleri yoğun katılımla sürüyor
22 Haziran 2026, 13:58 -
Tuşba Edebiyat ve Kitap Günleri ikinci gününde de devam etti
22 Haziran 2026, 13:51 -
Tuşba Belediyesi ‘Edebiyat ve Kitap Günleri’ başladı
18 Haziran 2026, 16:52 -
Eşbaşkan Keser: ‘Halkla birlikte yönetimi esas alıyoruz’
15 Haziran 2026, 13:02 -
Hilberî Kadın Emeği Festivali sona erdi
15 Haziran 2026, 09:23 -
Hilberî Kadın Emeği Festivali başladı
15 Haziran 2026, 09:13 -
Tuşba Belediyesi Edebiyat ve Kitap Günleri: 40 yayınevi Van'da buluşuyor
11 Haziran 2026, 15:42





