Tuşba Belediyesi'nden Üç Mahallede Yol İyileştirme Çalışmaları 24 Haziran 2025, 10:47
Tuşba Belediyesi, Kasımoğlu, Hıdır ve Ocaklı mahallelerini birbirine bağlayan kavşak yolunda stabilize çalışmalarını sürdürüyor.
Tuşba Belediyesi Fen İşleri Müdürlüğü ekipleri, yol iyileştirme çalışmaları kapsamında, Kasımoğlu, Hıdır ve Ocaklı mahallelerini birbirine bağlayan güzergahta stabilize çalışması gerçekleştiriyor.
Fen İşleri Müdürlüğü, özellikle kış aylarında yaşanan ulaşım zorluklarının önüne geçmek ve yol kalitesini artırmak amacıyla bu tür çalışmaları sıklaştırdığını belirtiyor.
'Çalışmalar Ulaşım Güvenliğini Artıracak'
Müdürlük, yürüttüğü stabilize çalışmalarında yolun alt yapısını güçlendirerek, uzun vadeli bir çözüm sunmayı amaçlıyor. Çalışmaların tamamlanmasıyla birlikte, ilçe sakinlerinin günlük yaşamlarında önemli bir kolaylık sağlanmış olacak.
Yurttaşların yaşam kalitesini artırmak için her mahalledeki altyapı çalışmalarını titizlikle sürdürdüklerini ifade eden Müdürlük, "Kasımoğlu, Hıdır ve Ocaklı mahallelerini birbirine bağlayan bu önemli güzergahta yapılan stabilize çalışmaları, hem ulaşım güvenliğini artıracak hem de bölgenin gelişimine katkı sağlayacak" dedi.
DIĞER HABERLER
-
Kadınlar Xanê Akdoğan Kadın Bostanı’nda üretim için bir araya geldi
25 Haziran 2026, 08:24 -
Sanayi Sitesinde yapım ve onarım dönemi: Kooperatiften Eşbaşkanlara ziyaret
24 Haziran 2026, 11:03 -
Tuşba Belediyesi’nden ruhsatsız işletmelere denetim
23 Haziran 2026, 16:45 -
Tuşba Edebiyat ve Kitap Günleri sona erdi
22 Haziran 2026, 14:43 -
Tuşba Edebiyat ve Kitap Günleri yoğun katılımla sürüyor
22 Haziran 2026, 13:58 -
Tuşba Edebiyat ve Kitap Günleri ikinci gününde de devam etti
22 Haziran 2026, 13:51 -
Tuşba Belediyesi ‘Edebiyat ve Kitap Günleri’ başladı
18 Haziran 2026, 16:52 -
Eşbaşkan Keser: ‘Halkla birlikte yönetimi esas alıyoruz’
15 Haziran 2026, 13:02 -
Hilberî Kadın Emeği Festivali sona erdi
15 Haziran 2026, 09:23 -
Hilberî Kadın Emeği Festivali başladı
15 Haziran 2026, 09:13
