Seyrantepe Mahallesi’nde Drenaj ve Stabilize Çalışması Yapıldı 01 Nisan 2026, 17:12
Tuşba Belediyesi Fen İşleri Müdürlüğü ekipleri, Seyrantepe Mahallesi’nde altyapı ve yol iyileştirme çalışmalarını sürdürüyor. Bu kapsamda Düzyol 36. Küme evlerde stabilize yol çalışması, Düzyol 12. Sokak’ta ise drenaj çalışması gerçekleştirildi.
Fen İşleri Müdürlüğünün Seyrantepe'de özellikle yağışlı havalarda yaşanan su birikintileri ve altyapı sorunlarını gidermek amacıyla yürüttüğü çalışmalar kapsamında, suyun tahliyesini sağlayacak drenaj sistemi oluşturuldu.
Ekipler, drenaj çalışmalarının ardından bölgede stabilize yol çalışması yaparak ulaşımda yaşanan aksaklıkları giderdi. Yapılan çalışmalarla birlikte hem su baskını riski azaltıldı hem de mahalle sakinlerinin günlük yaşamı daha güvenli hale getirildi.
Fen İşleri Müdürlüğü, ilçe genelinde ihtiyaç duyulan tüm mahallelerde altyapı ve yol çalışmalarının planlı şekilde devam edeceğini belirtti.
DIĞER HABERLER
-
Sanayi Sitesinde yapım ve onarım dönemi: Kooperatiften Eşbaşkanlara ziyaret
24 Haziran 2026, 11:03 -
Tuşba Belediyesi’nden ruhsatsız işletmelere denetim
23 Haziran 2026, 16:45 -
Tuşba Edebiyat ve Kitap Günleri sona erdi
22 Haziran 2026, 14:43 -
Tuşba Edebiyat ve Kitap Günleri yoğun katılımla sürüyor
22 Haziran 2026, 13:58 -
Tuşba Edebiyat ve Kitap Günleri ikinci gününde de devam etti
22 Haziran 2026, 13:51 -
Tuşba Belediyesi ‘Edebiyat ve Kitap Günleri’ başladı
18 Haziran 2026, 16:52 -
Eşbaşkan Keser: ‘Halkla birlikte yönetimi esas alıyoruz’
15 Haziran 2026, 13:02 -
Hilberî Kadın Emeği Festivali sona erdi
15 Haziran 2026, 09:23 -
Hilberî Kadın Emeği Festivali başladı
15 Haziran 2026, 09:13 -
Tuşba Belediyesi Edebiyat ve Kitap Günleri: 40 yayınevi Van'da buluşuyor
11 Haziran 2026, 15:42











