Eşbaşkanlar Hastaları Ziyaret Etti 10 Mart 2026, 21:27
DEM Parti Tuşba İlçe Eşbaşkanı Refik Çidal, Eşbaşkanlar Hanım Akkoş ve Ümit Keser’in de aralarında bulunduğu heyet, Dursun Odabaş Tıp Merkezi’nde tedavi gören yurttaşları ziyaret etti.
Tuşba ilçe yönetimi ve belediye meclis üyelerinin de eşlik ettiği ziyarette, hastaların sağlık durumları hakkında bilgi alındı. Heyet, hasta ve hasta yakınlarıyla sohbet ederek geçmiş olsun dileklerini iletti.
Hastanenin farklı servislerinde tedavi gören hastaları ziyaret eden heyet, hastaların sağlık durumları hakkında bilgi alarak, hastalara moral verdi. Ziyaret sırasında hasta yakınlarıyla da sohbet eden Eşbaşkanlar, her koşulda halkın yanında olduklarını belirterek dayanışma mesajı verdi.
Hasta ve hasta yakınları da ziyaretten duydukları memnuniyeti dile getirdi.
DIĞER HABERLER
-
Sanayi Sitesinde yapım ve onarım dönemi: Kooperatiften Eşbaşkanlara ziyaret
24 Haziran 2026, 11:03 -
Tuşba Belediyesi’nden ruhsatsız işletmelere denetim
23 Haziran 2026, 16:45 -
Tuşba Edebiyat ve Kitap Günleri sona erdi
22 Haziran 2026, 14:43 -
Tuşba Edebiyat ve Kitap Günleri yoğun katılımla sürüyor
22 Haziran 2026, 13:58 -
Tuşba Edebiyat ve Kitap Günleri ikinci gününde de devam etti
22 Haziran 2026, 13:51 -
Tuşba Belediyesi ‘Edebiyat ve Kitap Günleri’ başladı
18 Haziran 2026, 16:52 -
Eşbaşkan Keser: ‘Halkla birlikte yönetimi esas alıyoruz’
15 Haziran 2026, 13:02 -
Hilberî Kadın Emeği Festivali sona erdi
15 Haziran 2026, 09:23 -
Hilberî Kadın Emeği Festivali başladı
15 Haziran 2026, 09:13 -
Tuşba Belediyesi Edebiyat ve Kitap Günleri: 40 yayınevi Van'da buluşuyor
11 Haziran 2026, 15:42








