Eşbaşkanlar Birim Müdürleri İle Toplantı Gerçekleştirdi 26 Kasım 2025, 12:43
Tuşba Belediyesi Eşbaşkanları Hanım Akkoş ile Ümit Keser, birim müdürleri ile bir araya geldi.
Eşbaşkanlar Hanım Akkoş ile Ümit Keser ve meclis üyeleri, birim müdürleriyle bir toplantı gerçekleştirerek kurum içi işleyişe yönelik önemli değerlendirmelerde bulundu.
Mesai disiplininin ele alındığı toplantıda Eşbaşkanlar, belediye hizmetlerinin aksamadan ve daha etkin yürütülmesi için çalışanların mesai kurallarına hassasiyetle uyması gerektiğini vurguladı.
Belediyenin ileriye dönük çalışma planlarına ilişkin hazırlıklar, birimlerin ihtiyaçları, mevcut durum analizleri ve yaklaşan dönem projeleri ise bir sonraki toplantının gündeminde detaylı olarak ele alınacak.
DIĞER HABERLER
-
Sanayi Sitesinde yapım ve onarım dönemi: Kooperatiften Eşbaşkanlara ziyaret
24 Haziran 2026, 11:03 -
Tuşba Belediyesi’nden ruhsatsız işletmelere denetim
23 Haziran 2026, 16:45 -
Tuşba Edebiyat ve Kitap Günleri sona erdi
22 Haziran 2026, 14:43 -
Tuşba Edebiyat ve Kitap Günleri yoğun katılımla sürüyor
22 Haziran 2026, 13:58 -
Tuşba Edebiyat ve Kitap Günleri ikinci gününde de devam etti
22 Haziran 2026, 13:51 -
Tuşba Belediyesi ‘Edebiyat ve Kitap Günleri’ başladı
18 Haziran 2026, 16:52 -
Eşbaşkan Keser: ‘Halkla birlikte yönetimi esas alıyoruz’
15 Haziran 2026, 13:02 -
Hilberî Kadın Emeği Festivali sona erdi
15 Haziran 2026, 09:23 -
Hilberî Kadın Emeği Festivali başladı
15 Haziran 2026, 09:13 -
Tuşba Belediyesi Edebiyat ve Kitap Günleri: 40 yayınevi Van'da buluşuyor
11 Haziran 2026, 15:42


